torsdag den 26. april 2018

Flowerpot lampe


Hvis der er en lampe, som jeg er vild med, så er det en Flowerpot lampe

Jeg kan virkelig godt lide designet på en Flowerpot lampe.
Flowerpot lamperne fås som pendel og bordlamper.

Det er Verner Panton, der står bag designet på Flowerpot lampen. Den første Flowerpot lampe blev designet i 1968. Så den har eksisteret i en del år efterhånden.

Hos Designfund.dk har de forskellige Flowerpot lamper. De har to slags pendel, hvor de er forskellige i størrelsen. De fås i forskellige farver. Og så har de to slags bordlamper. Jeg kan specielt godt lide deres bordlamper. De er så pæne.

Jeg synes, at designet på lamperne er tidsløst, og at det passer godt ind i forskellige indretninger.

Designfund.dk har rigtig mange lækre ting. De har alt, hvad man skal bruge til at indrette i ens hjem. Jeg er virkelig vild med den hjemmeside.

Uanset om I står og mangler noget nyt til boligen eller ej, så synes jeg, at I skal kigge forbi hjemmesiden og se deres lækre udvalg.

De har både vaser, møbler, brødkasser, viskestykker, spejle og julepynt og en masse andre lækre ting(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar