torsdag den 28. december 2017

Top 50 film fra 2017


Nu starter der snart et nyt år. Og så ser mange tilbage på året, der er gået.
Hos Blockbuster har de lavet en fane, der hedder Top 50 film fra 2017

Der kan man se hvilke 50 film fra 2017, der har været populære.
Det er blandt andet Klassefesten 3 - Dåben, Alle for tre, Pirates Of The Caribbean - Salazar's Revenge, Logan og Kong - Skull Island.

Af børnefilm er der blandt andet Trolls, Vaiana, Kæledyrenes hemmelige liv, Far til fire - På toppen, Ice Age 5 - Den vildeste rejse og Filmen om Kaptajn Underhyler.

Alle disse film kan selvfølgelig lejes og købes inde hos Blockbuster.

Hvis jeg skulle lave en lille liste med de film, som jeg har set i 2017, som jeg bedst har kunne lide, så er det 47 meters down, Skønheden og Udyret og Der kommer en dag.
Der kommer en dag er fra 2016, men den så jeg altså først i år.

De står ikke i rækkefølge med hvilken en, jeg synes, der er bedst.
Disse tre kan også ses inde på Blockbuster.

I år har jeg brugt Blockbuster en del. Jeg har ikke været særlig meget i biografen de seneste par år på grund af min angst. Og jeg samler ikke særlig meget på film længere, så jeg køber ikke særlig tit film. Men så har jeg haft lejet dem inde på Blockbuster.
Jeg kan rigtig godt lide Blockbuster, da det er nemt at bruge.

Har I en top liste over film, som I har set i år(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar