torsdag den 28. december 2017

Indbrud i julen


I julen er der ofte mange, der oplever, at de har haft indbrud, når de kommer hjem.
At få indbrud er aldrig rart. Jeg taler af egne erfaringer.
Det at nogen har gået og rodet i ens ting, det er ubehageligt.
Da jeg havde haft indbrud for nogen år siden, der lå alt mit tøj ude på sengen. De havde kigget om, der lå ting inde bag mit tøj. Alt mit tøj smed jeg til vask. Tanken om, at nogen, som jeg ikke kendte, der havde rørt ved mit tøj, det var ikke en rar tanke.

Vi fik blandt andet stjålet begge vores computere. Heldigvis havde vi en indboforsikring, så vi kunne begge få en ny computer.

En indboforsikring er virkelig godt at have. Det er selvfølgelig en valgmulighed, om man vil have en indboforsikring eller ej, men i mit hoved er det bare nødvendigt og noget, som jeg skal have for, hvis uheldet er ude, så er det virkelig godt at have en.

Men hvad dækker en indboforsikring egentlig? Hos Codan kan man læse om, hvad en indboforsikring dækker. Der er blandt andet en rejseforsikring inkluderet. Man er derfor fri for at skulle købe en ekstra forsikring, hvis man skal ud og rejse.

Udover de ting, der automatisk hører med i en indboforsikring, så kan man vælge ekstra ting, som man ønsker at have med i ens indboforsikring.
Det kan fx være elskade.

Jeg tør ikke at undvære en indboforsikring. Jeg har ikke råd til at erstatte mine ting, hvis jeg fx fik indbrud.

Men I kan læse meget mere om Codans forsikringer inde på deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar