torsdag den 28. december 2017

Glædelig jul


Eller et forsinket glædelig jul. Jeg har nydt julen og juledagene med Brian, så jeg har ikke haft tid til bloggen.

Jeg har haft en rigtig god jul. Jeg holdte jul sammen med Brian og hans familie. Vi fik både and og flæskesteg juleaften. Jeg og Brian havde sørget for mandelgaven, som var mandler med overtrukket chokolade fra Frellsens.

Jeg har fået nogen rigtig gode gaver. Dem skal jeg nok vise jer, ligesom jeg plejer. Men det bliver nok først engang i det nye år.







Fox og Charlie fik deres julegaver om morgenen.
Det var Charlies første jul. Hun var rigtig glad for at få gaver.
Fox var helt vild. Han elsker nemlig gaver.
De blev rigtig forkælet begge to.
Den 26. december var vi til julefrokost hos noget af Brians familie.
Det var rigtig hyggeligt. Og ellers har den stået på afslapning.

Jeg skal hjem til Brian på lørdag. Jeg skal holde jul med Brian og hans børn og nogen af Brians venner.

Jeg håber, at I har haft en god juleaften(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar