torsdag den 21. december 2017

En lille tur til København


Jeg kunne godt tænke mig at komme en lille tur til København.
Det kan bare være en lille forlænget weekend.
Der er mange ting, som jeg gerne vil se og gense.

Hvis man gerne vil til København i fx en weekend, og at man ikke kender nogen, som man kan bo ved, så kan man bo på Charlottehavens lejlighedshotel i København
Det er et hotel med lejligheder. Man har en hel lejlighed med stue, køkken, badeværelse og soveværelse. Samtidig har hotellet nogen skønne faciliteter som fx fitness og cafe.
De har lejligheder i forskellige størrelse. Så hvis man er flere af sted, så kan man vælge en lejlighed, der passer til det.

Der er masser af ting at lave på hotellet, så man behøver ikke kun bruge hotellet som et sovested.
Inde på hjemmesiden kan I læse om alle de lækre faciliteter, som hotellet har.

Af ting at se i København er der fx Tivoli, Bakken, Krimimuseet, Fisketorvet, Strøget, Disney butikken på Strøget og der, hvor Huset på Christianshavn er optaget.
Skiltet med Rottehullet er der stadigvæk. Jeg har set stedet. Jeg elsker Huset på Christianshavn, så det var stort for mig at stå der, hvor afsnittene er optaget.

Jeg har også både været på Strøget og på Fisketorvet. Jeg har også været i Tivoli flere gange. Jeg har været i Tivoli til jul to gange. Der er så smukt derinde til jul.
Det vil jeg gerne vise Brian på et tidspunkt.

Der er rigtig mange ting at opleve i København.

Er der nogen ting, som I kan anbefale, som man skal se og opleve i København(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar