torsdag den 28. december 2017

En flot nederdel


Jeg elsker nederdele. Jeg er generelt ikke særlig meget til kjoler, men nederdele er jeg generelt ret glade for.

Hos Johs Fashion har de blandt andet lækkert tøj fra Margit Brandt
Margit Brandt laver blandt andet tøj som bluser, jakker og nederdele.



Jeg kan virkelig godt lide denne nederdel fra Margit Brandt.

Jeg synes, at den ville passe perfekt til nytårsaften.
Men den kan også bruges til hverdagsbrug eller til en fødselsdagsfest.

Johs Fashion har udover deres webshop også fysiske butikker. De har to butikker i Næstved, en i Sorø og en i Køge. Så hvis man mest er til at købe sit tøj i en fysisk butik, så kan man besøge en af deres fysiske butikker, hvis man bor tæt på en af dem(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar