torsdag den 21. december 2017

En flot lysestage


Jeg elsker at skabe hygge i ens hjem.
Det kan man blandt andet med lys. Lys giver sådan en hyggelig stemning.

Der findes så mange flotte lysestager.
Jeg kan godt lide lysestager, der er enkle i designet.
Jeg kan fx godt lide lysestagen fra Menu
Den er enkel i designet. Samtidig kan man få den i flere forskellige farver.

Jeg kan virkelig godt lide den i farven grå og sort.
Hos Designfund.dk har de også en lysestage, der kan hænge på væggen, som er i samme serie som den, som jeg har linket til.

Den, der kan hænge på væggen, den er jeg også helt vild med.Og så har de på billedet på hjemmesiden sat tre af dem sammen, så de danner et flot mønster. Sådan kunne jeg også selv finde på at hænge dem, hvis jeg havde sådan nogen.
Man kan selvfølgelig også hænge dem adspredt.
Man kan fx have disse på væggen i ens gang og så de stående lysestager i stuen.
Så er der en form for rød tråd igennem gangen og stuen i form af lysestagerne.
Jeg kan godt lide, når der er noget, der går igen i forskellige rum.
Det binder ligesom rummene sammen.

Men man kan sagtens også have en eller to af den stående stage.
Det er også en god gaveide til en, der har alt(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar