fredag den 24. november 2017

Flotte glas


Jeg kan rigtig godt lide glassene fra Frederik Bagger.
De er simpelthen så pæne. De ligger ikke i den billige ende, men derfor er de alligevel flotte.
Jeg kunne godt finde på at begynde at samle på dem.
Så kan man ønske sig dem i julegave eller til fødselsdag.

Hos Designfund.dk har de et stort udvalg af glas fra Frederik Bagger

Man kan både få en karaffel, høje og lave glas, champagneglas, hvidvinsglas, rødvinsglas og ølglas osv.

Jeg kunne godt finde på at ønske mig rødvinsglassene på et tidspunkt. Jeg og Brian har nemlig fundet en rigtig god rødvin, som vi nogen gange køber.

Og jeg kan også rigtig godt lide vandglassene. De er også rigtig søde.

Jeg har egentlig aldrig rigtig gået op i at samle på hvidvin og rødvinsglas osv. Men jeg har heller aldrig rigtig drukket fin førhen. Men så smagte jeg og Brian en rigtig god rødvin. Vi begge er generelt ikke særlig meget til vin eller til alkohol generelt. Men lige denne rødvin er rigtig god. Den er rigtig sød, og så skal den serveres kold. Den passer rigtig godt til en dessert fx.

Jeg har næsten fået lavet mine ønskelister, men jeg mangler stadigvæk den til Brian og den til min mor. Jeg kunne godt finde på at ønske mig nogen af glassene fra Frederik Bagger i julegave.
Jeg skal lige ind og kigge lidt videre på dem bagefter.

Har I fået lavet jeres ønskeliste(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar