tirsdag den 28. november 2017

Et sted, som jeg gerne vil hen til igen


Okay, nu er der mange steder, som jeg gerne vil hen til igen.
Men et af de steder, det er Blåvand. Der var jeg på ferie for rigtig mange år siden.
Da jeg mødte Brian, der fandt jeg ud af, at han de seneste par år har holdt ferie ved Blåvand nøjagtig samme sted, som jeg holdte for mange år siden.

Jeg elsker bare Blåvand. Hvorfor, at jeg lige er vild med det sted, det ved jeg ikke.

Hos DanCenter har de mange sommerhuse i Blåvand
De har både klassiske sommerhuse og store luksussommerhuse.
De har både sommerhuse til 4 personer og 12 personer. Så uanset om man er få eller mange, der skal af sted, så kan man finde et sommerhus, som alle kan være i.
I flere af deres sommerhuse må man også have kæledyr med. Det betyder som sagt meget for mig, at man må det. Fordi hvis jeg skal i sommerhus, så skal jeg have min lille Fox med.

Der er flere ting at opleve ved Blåvand. Blandt andet den skønne natur. Man kan fx gå en tur ved stranden. Men man kan også besøge Blåvand Zoo. Den har jeg aldrig været i. Den kunne jeg godt tænke mig at se.

Jeg og Brian har talt om et tage en lille weekend til Blåvand en gang næste år til det sted, hvor vi begge har været. Det kunne være sjovt at gense stedet.

Så hvis du står og gerne vil i sommerhus, så kan jeg helt klart anbefale Blåvand. Der er så smukt omkring Blåvand.

Har I været på ferie i Blåvand(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar