tirsdag den 28. november 2017

Danske designs


Jeg elsker at se programmer, som omhandler gamle møbler og gamle ting osv.
I vores lille land har vi mange danske møbelklassikere
Det kan til tider være svært at finde nogen af de gamle danske møbelklassikere.
Men hos Laurtiz.com har de heldigvis mange danske møbelklassikere til salg.

De har blandt andet møbler fra Arne Jacobsen, Børge Mogensen, Piet Hein og mange andre kendte klassikere.

Jeg er selv helt vild med med Arne Jacobsen. Jeg kan godt lide designet. Det er så smukt og godt udført.
Hos Lauritz.com har de mange møbler fra Arne Jacobsen.

Når man køber noget hos Lauritz.com, så er man sikker på, at det som man køber, at det er ægte.
Når man køber noget igennem fx Facebook, så kan det være svært at sige, om det er ægte eller ej. Man kan let blive snydt. Men hos Lauritz.com kan man være sikker på, at det man køber, at det er ægte. De sælger nemlig kun ting, der er ægte.

Inde på Lauritz.com har de virkelig mange lækre ting. De har både sofaer, spisebordsstole, spiseborde, kontorstole, kommoder og lamper osv.
Jeg har allerede brugt lang tid på at kigge på ting derinde.
Der er alle de kendte designere samlet et sted. Og det kan jeg godt lide.

Så hvis du er på udkig efter et specifikt møbel fra en bestemt designer, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar