lørdag den 28. oktober 2017

Væk fra kolde Danmark


Allerede nu kan man mærke, at det er begyndt at blive koldere i vejret.
Det blæser og regner ofte. Nogen dage stritter solen lige frem mellem skyerne.
Men lige så hurtigt, at de er kommet frem, lige så hurtigt kan de forsvinde.

Mange tager derfor til et varmt land i løbet af efteråret eller vinteren.
Jeg kunne godt selv finde på at tage til et varmt land i efteråret eller vinteren.
Altså ikke lige denne efterår eller vinter. Men jeg er heller ikke særlig god til alt for meget varme, og på den årstid i de varmere lande, der er temperaturen faldet til et niveau, som jeg kan holde ud.

Hos Spies har de mange rejser til varme lande. De har rejser til Bali
Der kunne jeg godt tænke mig at komme til på et tidspunkt.

Inde på deres hjemmeside, der kan man blandt andet læse mere omkring Bali. Der kan man blandt andet læse, hvor henne man finder de bedste strande på Bali, samt hvor du skal tage til, hvis du vil se nogen fantastiske solnedgange.

Jeg kan godt lide, at der er en lille guide, hvor man kan læse lidt om det sted, man skal til.

Jeg synes, at det er overskueligt at se hvilke rejser, det er, at de har og hvilke hoteller, der er på Bali osv.

Skal I på ferie til et varmt land i løbet af vinteren(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar