tirsdag den 31. oktober 2017

Tenerife


Et sted jeg gerne vil til, det er Tenerife
Jeg har længe gerne ville til Tenerife. Men så skal det være om efteråret eller vinteren, da jeg ikke kan klare alt for meget varme.

Hos Spies har de flere forskellige rejser til Tenerife. Man kan læse om de forskellige hoteller. Der er blandt andet et hotel, der er rigtig godt, hvis man har børn med. Der er blandt andet 3 pools og børnepool, 2 barer og 2 restauranter. Der er 200 meter til stranden. Der er også et Mini land for børn.

Det ser så utrolig lækkert ud. Jeg får helt lyst til at tage derned.
Bare at ligge ved poolen med en god bog i hånden, mens man nyder en kold cola eller drink.
Og så ville det heller ikke skade, at min krop fik noget kulør.
Men jeg kan også godt lide at komme ud og opleve noget og få set det land, som jeg opholder mig i.

Man kan læse om Tenerife inde på Spies' hjemmeside. Man kan fx læse, at det tager ca. 5 timer at flyve derned. At tidsforskellen fra Danmark og til Tenerife er 1 time.

Hvis man vil leje en bil, så kan man også læse om det. Spies har et samarbejde med Avis omkring biludlejning. Det gør det nemmere og billigere at leje bil, når man er i udlandet.

På Spies har de rigtig meget information omkring at være på ferie på Tenerife.
Jeg kan godt lide, at man kan læse lidt om det sted, hvor man skal være.

Har I været på Tenerife før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar