lørdag den 28. oktober 2017

Ferie i Danmark


Nogen foretrækker at holde ferie i udlandet, hvor andre foretrækker at holde ferie i Danmark.
Jeg kan godt lide begge dele.
Jeg synes, at der er et eller andet hyggeligt ved at holde ferie i Danmark, og det at komme ud og opleve nogen nye ting om ens eget land.

Hos Danland har de 28 feriecentre i Danmark
Hos 9 af feriecentrene er der et badeland, som man frit kan benytte.
De har feriecentre på blandt andet Bornholm, Fyn, Langeland, Sjælland, Møn og i Jylland.
Så der er rig mulighed for at få set lidt af Danmark.

De har blandt andet feriecentre ved Vesterhavet. Jeg elsker at være i sommerhus ved Vesterhavet.
Jeg synes bare, at der er et eller andet særligt ved Vesterhavet.

Men de har også feriecentre ved Skagen. Jeg har været i Skagen en gang, hvor jeg var ude på Grenen. Det er lidt sjovt at kunne sige, at der har man stået. Helt derude på toppen. Vi kørte derud med sådan en traktor, der havde nogen vogne bagpå. Men man kan også gå derud. Men det er en lidt lang tur.
Vi havde Fox med derude. Han var en lille hvalp på det tidspunkt.



Prøv lige og se hvor lille, han var dengang.
Og som I kan se, så blæste det en hel del, da vi var deroppe.

Så hvis I vil på ferie et sted i Danmark, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi Danlands hjemmeside, hvor I kan læse meget mere om dem og deres sommerhuse(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar