fredag den 27. oktober 2017

Et godt forsikringsselskab


Jeg har før skrevet om Codan, og det er fordi, at jeg selv har Codan, og jeg har været hos dem i en del år efterhånden.

Hos Codan har de en forsikringsberegner
Der kan man beregne hvor meget, at ens forsikring vil komme til at koste.
Man kan både beregne bilforsikring, indboforsikring, ulykkesforsikring og børneforsikring osv.

Men når man har flere forsikringer hos Codan, så sparer man %. Hvis man har to forsikringer, så sparer man 10 %. Hvis man derimod har tre forsikringer, så sparer man 15 %.

Så det kan godt betale sig at have sine forsikringer samlet hos Codan.

Hos Codan er det nemt at beregne, hvad ens forsikringer vil koste.

Codan er kendt for at være et godt forsikringsselskab. Og det siger jeg ikke kun, fordi at jeg selv har Codan. Jeg har før hørt andre tale godt om Codan, og jeg har før hørt folk omtale Codan som et godt forsikringsselskab.

Så hvis du står og vil skifte forsikring, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi Codan og prøve at beregne dine forsikringer. Du kan samtidig læse mere omkring det med samlerabat. Og så kan du selvfølgelig også læse mere om deres forsikringer med, hvad de dækker osv.

Jeg kan i hvert fald anbefale Codan ud fra mine egne erfaringer(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar