onsdag den 25. oktober 2017

Billig forsikring


Som jeg før har skrevet, så synes jeg, at det er vigtigt at have en ulykkesforsikring.
Det kan være alt lige fra, at man har et uheld i hjemmet til på sportsbanen. Og når uheldet er ude, så er det rart at have en ulykkesforsikring.

Hos Codan kan man få en billig ulykkesforsikring
Jeg har en ulykkesforsikring hos Codan, og det har jeg haft i nogen år efterhånden.

Deres ulykkesforsikring dækker nogen bestemte punkter, og derudover kan man vælge nogen tilvalg.
Deres ulykkesforsikring dækker erstatning ved varige men, psykologhjælp og udgifter til behandlinger. Man kan vælge som tilvalg at få strakserstatning, tandskade inklusive tyggeskader og farlig sport samt andre tilvalg.

Jeg synes, at det er fint, at man kan tilvælge ting, da man netop ikke kommer til at betale for ting, som man ikke får brug for. Jeg dyrker fx ikke farlig sport, og derfor vil det være unødvendigt for mig, hvis jeg skulle betale for det, men det er fint, at dem der netop dyrker en farlig sport, at de kan tilvælge det til deres forsikring.

Hvis man samler flere af sine forsikringer hos Codan, så sparer man penge. Hvis man har fx to forsikringer hos Codan, så sparer man 10 %, og hvis man har tre forsikringer, så sparer man 15 % på ens forsikringer.

Inde på deres hjemmeside kan I beregne hvad en ulykkesforsikring vil komme til at kaste(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar