torsdag den 31. august 2017

Lidt mere om mobilabonnementer


Nu har jeg haft skrevet lidt om mobilabonnementer og Iphones de sidste par dage.
Men et andet sted, hvor man også kan vælge at have et mobilabonnement er hos Telmore.
Dem har jeg før haft abonnement ved. Og dem var jeg glade for at være ved.

De har DK's bedste kundeservice samt DK's bedste mobilnet. De har desuden flere forskellige mobilabonnementer at vælge imellem. De har nogen med fritale og nogen med et bestemt antal timer, som man kan tale for. Ved nogen af deres abonnementer, der kan man bruge et bestemt antal data i EU.
Ved et af deres andre abonnementer, der kan man vælge mellem noget forskelligt underholdning, som man får med i ens abonnement. Man kan vælge at få Telmore Musik, eller HBO og TV2play.

Hvis man i forvejen har abonnement ved fx TV2play, så er der da penge at spare ved at have det med i ens abonnement.

Udover abonnementer, så kan man også købe mobiler hos dem. De har blandt andet Iphones.
Men de har også tablets.

Så man kan både få mobiler og abonnementer hos dem. Som jeg før har skrevet om, så går jeg op i, at der hvor jeg har abonnement henne, at man også kan købe mobiler der. Men det kan man i hvert fald hos Telmore.

Men I kan læse meget mere om, hvad de tilbyder inde på deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar