torsdag den 27. juli 2017

Sommerhus ved Blåvand


For 11 år siden, der var jeg i sommerhus i Blåvand
Det kommer jeg netop til at tænke på i disse dage, da min kæreste er på ferie ved Blåvand.
Jeg og Fox passer hans kat i disse dage.

Jeg husker hvor lækkert, der var ved Blåvand. Byen Blåvand har mange lækre spisesteder. Og så har jeg hørt, at Blåvand Zoo også skulle være rigtig godt.

Jeg elsker den skønne natur ved Blåvand. Der er nogen rigtig flotte strande.
Jeg har desværre ingen billeder, som jeg kan vise jer, da de billeder som jeg tog for 11 år siden, det er fysiske billeder.

Hos DanCenter har de et stort udvalg af sommerhuse ved Blåvand. De har over 300 sommerhuse i Blåvand. De har både klassiske sommerhuse og luksussommerhuse, hvor der fx er spa, pool og sauna osv. De har sommerhuse, der kan rumme helt op til 15 personer, så hvis man er en gruppe venner eller en stor familie, der gerne vil i sommerhus, så er der rig mulighed for at finde et sommerhus, der er stort nok.

Jeg vil gerne på ferie ved Blåvand igen. Jeg og min kæreste har talt om at tage på camping. Jeg har aldrig været på ferie i en campingvogn. Min mor havde engang en campingvogn, men den nåede jeg aldrig at komme med ud i.
Men jeg vil gerne gense den dejlige by igen og se hvilke nye ting, der er kommet siden dengang, hvor jeg sidst var der.

Har I været på ferie ved Blåvand før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar