søndag den 30. juli 2017

En stil, der er enkel


Jeg kan godt lide en indretning, der er enkel.
Jeg kan godt lide, at min indretning er enkel og ikke alt for overproppet.
Og så kan jeg godt lide, at der er lidt en rød tråd i indretningen. Det kan være, at der er en farve, der går igen, eller at alle lamperne passer sammen osv.

Hos Ilva har de et stort udvalg af lamper

De har rigtig mange lamper, som jeg godt kan lide, og som jeg synes, der passer ind i min indretning og til min smag.



Jeg kan specielt godt lide denne loftslampe.

Jeg synes, at den er fed, fordi det bare er en pære.

Denne lampe koster kun 169kr. Det er virkelig billigt, synes jeg.

Jeg kan lige forstille mig, at den vil passe godt i en stue henover et spisebord eller et sofabord.

Ilva har mange andre fede lamper. De har også lyskæder, som man kan bruge til at dekorere ens vindue med eller i en stor krukke af glas(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar