torsdag den 27. juli 2017

At rejse i udlandet


Når man rejser på ferie i udlandet, så er det godt at have en rejseforsikring
En rejseforsikring gør, at hvis man bliver syg eller kommer til skade, så kan man få behandling og blive transporteret hjem. Ens ting bliver også transporteret hjem, så det skal man heller ikke tænke på.

Hvis man har en indboforsikring hos Codan, så har man også en rejseforsikring, da den hører sammen med deres indboforsikring.

Da jeg og Casper boede sammen, der havde vi indboforsikring ved Codan, og der var vi dækket af deres rejseforsikring.
Man slipper for at skulle betale for en ekstra forsikring.

Deres forsikring gælder uanset hvor du rejser hen, om det er til Tyskland eller USA.

Jeg kan huske, at det gav mig en ro indeni at vide, at hvis jeg skulle blive syg eller komme til skade, så kunne jeg få behandling uden at skulle betale for det.

Hvis man er meget aktiv på en ferie, så er det også rigtig godt med en forsikring, da man netop kan risikere at komme til skade og fx brække et ben eller noget andet.

I disse dage er der mange, der rejser på ferie til udlandet. Inden man rejser på ferie, så er det en god ide lige at tjekke, om man har en rejseforsikring.

Det er bedre at være på den sikre side, hvis der nu skulle ske en noget(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar