tirsdag den 27. juni 2017

Sengeliggende


De sidste par dage har jeg været sengeliggende. Jeg er gået hen og er blevet syg.
Jeg har haft så meget kvalme, ondt i maven og hovedet. Nogen gange havde jeg ondt i halsen.



Jeg har haft kastet op et par gange, men jeg har ikke spist særlig meget, så der har ikke været det vilde at kaste op af.

Jeg har heldigvis fået det lidt bedre. Men i går aftes fik jeg virkelig meget kvalme igen, og det varede hele natten indtil i morges, hvor jeg tog lidt at spise, og det var, som om det hjalp.

Jeg og Fox skal senere i dag hjem til min oldemor, hvor vi skal spise ved hende.

Jeg er træt af at ligge i sengen og glo fjernsyn. Når det næsten er det eneste, som man har lavet de sidste fire døgn, så er man også træt af det til sidst. Så jeg prøver at lave lidt ting udenfor sengen.
Men jeg sørger stadig for at slappe af.

Men jeg håber virkelig, at jeg snart får det bedre(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar