torsdag den 29. juni 2017

Oplevelser i Oslo


Nu har jeg flere gange skrevet om MiniCruises med DFDS, hvor man har 6 timer i selve Oslo.
Inde på DFDS' hjemmeside, der kan man læse om nogen af de forskellige oplevelser i Oslo

Der står fx lidt om hvilke loppemarkeder, der er. Der står der hvad dage, loppemarkederne har åbne samt tidspunkter og adresser.

Der står også lidt om Munch Museet og Vigelandsparken.
De henviser også til en anden side, hvor man kan læse om endnu flere aktiviteter i Oslo.

Man kan også spise frokost på en af byens hyggelige cafeer eller tage ud og shoppe. Da jeg og Casper var på MiniCruise, der tog vi hen i et shoppingcenter, hvor vi begge fik shoppet, og hvor vi fik spist frokost. Men det var ikke Oslo, som vi var i.

Min veninde, Camilla, som har været i Oslo flere gange, hun har fortalt, at der er en julebutik i Oslo. Det er en butik, hvor de kun sælger juleting, og de har åbnet hele året. Det lyder lige som en butik for mig. Jeg elsker juleting. Så hvis jeg en dag skal til Oslo, så skal jeg helt klart finde den julebutik.

Der er rigtig mange ting at opleve i Oslo. Og man har alligevel 6 timer til at udforske byen i.
Så man kan alligevel nå en del på de 6 timer.

Har I været i Oslo før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar