torsdag den 29. juni 2017

Igen noget om Bornholm


Jeg har lige skrevet et indlæg omkring Bornholm, og at jeg, som barn fik lyst til at se Hammershus efter, at jeg havde set Far til fire på Bornholm.

Hvis I nu har fået lyst til at se eller gense filmen Far til fire på Bornholm så kan I se den inde på Blockbuster.



Jeg synes, at det er en rigtig hyggelig film.
Men der er en ting, som jeg synes, der er ærgerligt ved denne film. Det er, at det er en anden, der spiller Søs. Det er ret øv, synes jeg.

Jeg synes, at det er en sjov film. Men kan også godt lide den hyggelige stemning, der er i filmen. Men jeg synes ofte, at der er en hyggelig stemning i gamle film.

Jeg tror, at jeg snart skal til at gense denne film. Det er ved at være rigtig mange år siden, at jeg sidst har set den.

Men jeg har godt nok set den mange gange, da jeg var film. Men det har jeg med alle Far til fire filmene.

Har I også set filmene Far til fire mange gange(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar