torsdag den 29. juni 2017

Hurtig hjælp at hente


Hvis du en står og har problemer med din computer, så kan du få hurtig hjælp hos CBC - Din Lokale IT-Partner. De har partnere over hele landet. På deres hjemmeside kan du finde en liste med deres lokale værksteder.

Hvis du mangler en til at hjælpe dig med reparation af din computer så kan CBC hjælpe dig. Men det er ikke kun din computer, som de kan hjælpe dig med. Hvis du har problemer med din printer, så kan de også hjælpe dig.

De hjælper både private og virksomheder. I dag er mange af os "afhængige" af vores computere. Eller afhængig er måske ikke det rigtige ord. Men jeg har virkelig brug for min computer på grund af mit arbejde. Mange af dem, der studerer, de bruger også ofte deres computer til lektier osv. Det gjorde jeg i hvert fald, da jeg gik i skole. Jeg skrev stile osv. på min computer.

Du kan trygt lade CBK hjælpe dig med din computer. De har nemlig over 20 års erfaring. De har et stærkt netværk, da de netop samarbejder med forhandlere landet over, hvor de kan supportere hinanden.
Du er dermed sikret den bedste service, når du vælger at bruge dem.

Du kan også læse artikler inde på deres hjemmeside. Der kan du fx læse en artikel om, hvad du kan gøre ved din gamle computer, hvis den er langsom.

Uanset hvad kan jeg anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar