fredag den 30. juni 2017

Et lille tip


Jeg vil lige give jer et lille tip inden, at jeg går i seng.

Lige nu har ASOS tilbud
Man kan spare op til 70 %
Jeg synes, at ASOS har sådan nogen lækre ting.
Jeg er helt vild med mærket Michael Kors, og de har så mange lækre ting af det mærke derinde.

Et andet tip er, at I kan få en Stylepit rabatkode
Den gælder kun til og med i dag. Altså fredag den 30. juni 2017.
Man kan få 15 % rabat, når man køber for minimum 799kr.

Jeg kan virkelig godt lide Stylepit. Der har jeg handlet meget inde.
Jeg havde engang en taske derfra. Det var en Ilse Jacobsen taske, men den blev stjålet, da jeg og Casper havde indbrud. Det var ellers en taske, som jeg altid brugte, når jeg skulle til eksamen, da den kunne rumme en masse.
Men jeg har også før købt julegaver derinde, når folk ønskede sig fx tøj.

Stylepit er i hvert fald en af mine favoritter, når det kommer til webshops indenfor tøj og sko.

Inden at man skal købe noget på nettet, så kan det godt betale sig at kigge lidt rundt på nettet om, der skulle være nogen rabatkoder. Hvis man lige bruger fem minutter på det, så kan man ende med at spare nogen gode penge.

Men det var bare et lille tip, som jeg ville give videre.
Nu vil jeg til at gå i seng. Jeg har siddet og arbejdet indtil nu.
Så håber jeg, at jeg får sovet godt igennem i nat, nu når jeg går sent i seng(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar