onsdag den 28. juni 2017

En tur til København


Det er sjældent, at jeg kommer til København, og det er på grund af broen. Jeg ville komme noget mere til København, hvis man ikke skulle betale for broen hver gang.
Der er nemlig rigtig mange ting i København, som jeg gerne vil se og opleve.
Eller bare generelt på Sjælland omkring København.
Hvis man har tænkt sig at tage på en lille ferie til København, så har Charlottehaven nogen rigtig flotte hotellejligheder i København
Her har man en hel lejlighed fremfor et hotelværelse. Der er tre gange så meget plads i en hotellejlighed som et hotelværelse.
Deres hotellejligheder ser så lækre ud.

Jeg synes, at det kunne være hyggeligt med en weekend i sådan en hotellejlighed.
Og så ville jeg også kunne få set nogen af alle de ting, som jeg gerne vil se.

Jeg vil fx gerne se et krimimuseum, hvor man kan se genstande fra krimisager i Danmark.
Det museum har jeg længe gerne ville se, men de gange jeg har været i København, der har jeg ikke haft tid til at få det set.
Jeg kunne også godt tænke mig at komme på Bakken. Der har jeg vidst aldrig været. Kan ikke huske, om jeg har været der som barn. Og jeg vil også gerne besøge Københavns Zoo.
Der er mange ting, som jeg gerne vil se.

Hvis I står og skal på en lille ferie i København, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi Charlottehaven, hvor I kan læse om deres hotellejligheder.

Er der nogen bestemte ting, som I gerne vil se i København(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar