tirsdag den 27. juni 2017

En god serie


En serie, som jeg synes, der er rigtig god, det er Badehotellet.
Jeg er næsten lige blevet færdig med at se Badehotellet sæson 4

Jeg fik ikke set den, da den kørte i fjernsynet. Men jeg har næsten lige fået den set.
Jeg har hørt, at der kommer en ny sæson. Men det kan man nok også lidt regne ud, ud fra det sidste afsnit. Den lagde lidt op til endnu en sæson.



Jeg synes, at det er sådan en god serie. Jeg kan virkelig godt lide den der gammeldags stemning, der er i serien.

Jeg har været vild med den lige fra sæson 1 af. Men jeg kan også godt lide film, der handler om gamle dage som fx Badehotellet.

Man kan købe den inde hos Blockbuster. Så har man den altid liggende på computeren eller fjernsynet. Der er flere og flere, der begynder at have deres film og serier liggende på fjernsynet.
Men det er også en rigtig smart løsning, og man sparer en masse plads.

Har I set Badehotellet(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar