torsdag den 29. juni 2017

Charlottehaven


Charlottehaven har ferielejligheder i København som ligger på Østerbro.
I deres ferielejligheder er der gratis internet, udstyret køkken, opvaskemaskine, vaskemaskine, tørretumbler og strygejern osv.

Når man tjekker ind hos Charlottehaven, så har man adgang til fitness, health club, pool, stor altan og stor gårdhave.

Hvis man gerne vil opleve København, så i stedet for at leje et hotelværelse, så kan man leje en ferielejlighed, og så kan man komme ud og opleve København.
Jeg synes, at det kunne være hyggeligt med nogen dage i sådan en ferielejlighed. Så kunne jeg få set mange af de ting, som jeg længe har ønsket mig at få set.

Inde på Charlottehavens hjemmeside, der kan man læse meget mere omkring deres ferielejligheder. Der kan man læse om de faciliteter, som de tilbyder. Som fx at de har en cafe eller om deres health club, hvor man kan få massage.

Jeg synes, at det lyder så lækkert. Jeg har været i København flere gange, da Kamilla bor på Sjælland, men ofte har det kun været i en dag, hvor jeg har været der. Jeg har engang været der i en weekend. Men ellers har det mest været endagsture, som jeg har haft.

Men jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar