torsdag den 29. juni 2017

Bornholm, Bornholm, Bornholm


Jeg har engang været på Bornholm, men det er omkring 9 år siden.
Jeg har længe godt kunne tænke mig at komme dertil igen.

Dengang besøgte jeg blandt andet Hammershus og Andersen Nexøs Hus.
Jeg fik set flere ting end kun de to. Lige siden jeg var lille og så Hammershus i Far til fire på Bornhom, så har jeg ville besøge det.
Der e flere ting på Bornholm, som jeg ikke fik set, men som jeg gerne vil se.

Hos DanCenter har de sommerhuse på Bornholm
De har rigtig mange sommerhuse. Der er blandt andet sommerhuse, der ligger tæt på vandet. Nogen af sommerhusene har en fælles pool. Jeg kan se, at der er flere af sommerhusene, hvor man må have hund med. Det er sådan noget, som jeg kigger efter. Jeg har nemlig altid tænkt, at hvis jeg skal til Bornholm, så vil jeg gerne have Fox med. Men der er heldigvis mange sommerhuse, hvor man må have hund med.

De har både små og store sommerhuse. De har fx sommerhuse til 2 personer men også sommerhuse til 8 personer. Så uanset om man er få eller mange, der skal af sted, så kan man helt sikkert finde et sommerhus, der passer til ens families størrelse.

Har I nogensinde været på Bornholm(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar