tirsdag den 30. maj 2017

Et sted jeg gerne vil besøge


Der er mange steder, som jeg gerne vil rejse til.
Et af dem er Malaga
Men så skulle det enten være tidligt i foråret eller i efteråret, hvor der ikke er alt for varmt.
Jeg er ikke så god til det med alt for meget varme. Jeg vil nemlig gerne ud og opleve noget, når jeg er på ferie, og det ved jeg, at jeg får svært ved at overskue, hvis der er mega varmt hele tiden.

Jeg kunne blandt andet godt tænke mig at besøge Picasso-museet og nogen af deres markeder.
Jeg elsker at gå på sådan nogen lokale markeder.

Hos Spies har de et stort udvalg af hoteller i Malaga. De har hoteller i forskellige prisklasser.
Når du er inde under hoteller, så kan du se, om der er pool på hotellet, hvor langt der er til stranden og til centrum. Det er sat op, så det er nemt og overskueligt at sammenligne de forskellige hoteller.

Man kan også læse om Malaga som fx hvilket marked, man skal besøge, hvis man er på udkig efter grøntsager osv, eller hvor man skal tage hen for at shoppe. Det er rart med sådan en lille guide, så man kan se hvilke muligheder, der er i Malaga.

Jeg får helt lyst til at tage af sted, når jeg sidder og kigger på lækre billeder derfra.

Har I nogensinde været i Malaga(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar