fredag den 28. april 2017

Min tvillingsøster skal giftes


Lørdag i næste uge, der skal min tvillingsøster, Kamilla giftes.
Jeg glæder mig ubeskriveligt meget til brylluppet.
Jeg kan næsten ikke vente.

Men bare at hun er glad og glæder sig, det gør mig glad.
Jeg synes, at det er vildt spændende at tale med hende om planlæggelse af brylluppet osv.



Tænk, at min søster skal giftes.
Det er altså lidt underligt at tænke på. Hvorfor det er en underlig tanke, det ved jeg ikke.
Måske, fordi det virker så voksent, men vi er jo også voksne.

Jeg skal bage cupcakes til brylluppet. Jeg har valgt at bage chokoladecupcakes.
De plejer at smage vildt godt.

Jeg glæder mig rigtig meget til lørdag i næste uge. Jeg er sikker på, at det bliver en god dag(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med Kamilla:-)
    Det lyder bare så godt at de gifter sig, de er et smukt par de2 :-)
    Jeg ønsker jer et skønt bryllup og du må hilse mange gange fra Maria og jeg.

    SvarSlet