søndag den 30. april 2017

Hvad skal jeg have på til brylluppet?


Jeg har været lidt i tvivl om, hvilken taske, at jeg skal have med til min søsters bryllup på lørdag.
Jeg skal have en maxi nederdel på, og så en strik med korte ærmer. Altså ikke sådan en varm trøje, som man bruger om vinteren.

Jeg skal derudover have mine Michael Kors ballerinaer på.
Jeg har hele tiden vidst, hvad jeg skulle have på. Det er tasken, som jeg har været i tvivl med.
Men jeg er kommet frem til, at jeg skal have min Michael Kors taske med.
Den er godt nok lidt stor, men jeg skal have mit spejlrefleks med, så det skal der også være plads til, og så skal jeg have små risposer med til gæsterne, så vi kan kaste ris på brudeparret, når de kommer ud.





Så er det da på plads. Altså med hvilken taske, som jeg skal have med.

Nu skal jeg bare lige have styr på andre ting som skrive et kort osv. til dem(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar