lørdag den 29. april 2017

Flotte liggestole


Vejret er okay i dag. Det skifter lidt mellem lidt overskyet og solskin.
Men forhåbentlig bliver det snart bedre vejr. Bedre vejr betyder også, at man skal have havemøblerne frem. Hvis man altså har nogen.

Jeg kunne godt tænke mig en liggestol. Jeg elsker at ligge udenfor og sole mig eller at ligge og læse imens.

IDEmøbler har lige nu tilbud på mange af deres liggestole
De har et stort udvalg af liggestole.



Jeg kan virkelig godt lide denne liggestol. Den fås i flere forskellige farver.
Jeg kan rigtig godt lide den i denne mintgrønne.

Denne liggestol fås også som en gyngestol. Den er også mega fed som gyngestol.
Den kunne jeg også godt tænke mig.

Har I fået jeres havemøbler frem(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar