lørdag den 29. april 2017

En special film


For noget tid siden, der så jeg en film, der er ret special.
Det er filmen Sausage Party
Det er en komedie. Det er sådan en tegnefilm. Men ikke noget for børn.
Fordi den har nogen undertoner af sex.

Så det er lidt en underlig film, men den var egentlig meget sjov.



Jeg vidste ikke, at det var en film med undertoner af sex, så da de undertoner kom i filmen, så var jeg lidt i tvivl om, om det var mig, der opfattede filmen forkert, men det var det så ikke.

Filmen har en handling, så det er ikke en film, hvor man tænker "er der overhoved en handling i filmen?"

Jeg fik i hvert fald grint nogen gange. Så den kan helt klart anbefales, hvis man en dag sidder og mangler en sjov film at se.

Man kan se den inde på Blockbuster. De har et stort udvalg af film og serier.
Man kan altid finde noget godt at se derinde, hvis man mangler noget at se.

Har I set denne film før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar