søndag den 30. april 2017

En ny seng


Noget, som jeg har tænkt på i noget tid, det er at købe en ny seng.
Men jeg er egentlig glad for den, jeg har nu, men den knirker bare helt vildt.
Hver gang jeg vender mig om, så knirker den, men ellers fungerer den egentlig fint.
Ender nok med, at jeg beholder den i noget tid endnu. Sådan er jeg altid. Jeg skal altid lige tænke over sådan noget i noget tid. Jeg er ikke typen, der bare går ud og køber noget nyt.
Og det er uanset, om det er en trøje eller en seng fx.

Men jeg har da siddet og kigget lidt på senge
Jeg vil gerne have en elevationsseng, da jeg har sådan en nu. Men også fordi, jeg godt kan lide at have den hævet lidt oppe ved hovedet. Ellers får jeg så ondt i nakken, hvis jeg ligger på en helt flad seng. Ellers skal jeg sove med to puder, men synes også, at jeg ofte får ondt i nakken af at sove med to puder.

Jeg kunne egentlig også godt tænke mig en trekvart-seng. Det havde jeg før, at jeg og Casper begyndte at komme sammen. Og den synes jeg var fin.
Men ved ikke, om man kan få en trekvart-seng som elevationsseng.

Men det kan man selvfølgelig finde ud af.
Og så er jeg ret kræsen angående senge. En seng skal helst være så blød så muligt. Helst så blød, at jeg synker helt ned i den.

Hos Ilva har de et fint udvalg af senge. De har både almindelige senge og elevationssenge.

Lige nu har de tilbud på mange af deres senge(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar