mandag den 27. februar 2017

Nu er det snart tid til konfirmationer


Nu nærmer tiden sig med konfirmationer sig snart.
Jeg skal personligt ikke til nogen konfirmationer i år. Men hvert år der husker jeg tilbage til min og Kamillas konfirmation. Det var en dejlig dag med en masse god mad og gode gaver.

En af de ting, som man går meget op i til en konfirmation, det er maden.
Hvis man skal holde det hjemme ved en selv eller i et forsamlingshus, så kan man vælge at få mad udefra, så man ikke skal stå og lave det hele selv.

Hos Jespers Torvekøkken, der har de en konfirmationsbuffet
I den buffet er der blandt andet varmrøget laks og balotine af perlehøne til forret. Til hovedret er der blandt oksefilet, kylling, forskellige slags salater og foccacia.
Til dessert er der trifili og mini bærtærte.

Man kan selv vælge, om man vil sætte forretterne og hovedretterne ind på en gang, så der er et større udvalg, eller at man server forretterne og hovedretterne hver for sig.



Kamilla til venstre og jeg til højre

Jeg synes, at det lyder som nogen lækre retter til deres konfirmationsbuffet.
Jeg synes, at retterne passer godt til en konfirmation og til årstiden, da det er nogen lette retter.

Udover deres konfirmationsbuffet, så har de også en konfirmationsmenu, hvis man mere er til det end til en buffet.

Skal I til nogen konfirmationer i år(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar