tirsdag den 28. februar 2017

Ferie i Danmark


Jeg elsker at være på ferie i Danmark
Jeg kan nemlig godt lide at komme ud og se Danmark og opleve nogen af de ting, som vi har her i Danmark.

Jeg har været meget i sommerhus her i Danmark. Det har gjort, at jeg har fået set en masse ting. Jeg elsker at komme ud og opleve noget, når jeg er på ferie.

Hos Danland har de 27 feriecentre rundt omkring i Danmark, hvor de både har ferielejligheder og feriehuse. Der er en masse aktiviteter som fx badeland og legeland.
Derudover kan man jo vælge at tage ud og opleve noget af Danmark nogen af de dage, som man ikke tilbringer i fx badelandet.

Her er lidt billeder fra nogen af de ting, som jeg har set og oplevet på mine ferier her i Danmark.



Råbjerg Mile



Dyrehaven i Århus



På ferie ved Vesterhavet



Verdenskortet ved Hobro



Smuk udsigt ved Rødby

Det var bare nogen af de steder og ting, som jeg har fået set på de ferier, jeg har været på her i Danmark.

Jeg elsker virkelig at opleve nye dele af Danmark. Så jeg elsker at være på ferie i Danmark.

Er I mest til ferier i Danmark eller udlandet(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar