tirsdag den 28. februar 2017

Et sted jeg gerne vil på ferie


Der er mange steder, som jeg godt kunne tænke mig at komme på ferie.
Men et af de steder, det er Dubai

Det ser simpelthen så utrolig smukt ud. Hos Spies har de et stort udvalg af rejser til Dubai.
Og der er nogen virkelig lækre hoteller.

Jeg har lige fundet et billede fra Spies' hjemmeside.



Jeg synes, at det ser så lækkert ud på dette billede.
Når jeg har set udsendelser i fjernsynet om Dubai, så synes jeg også, at det ser så utrolig lækkert ud.

Jeg synes, at de hoteller, som der er inde på Spies, som er i Dubai, at det er nogen rigtig lækre hoteller.
Der vil jeg bestemt ikke have noget imod at komme på ferie.
Man kan se hvilke nogen af hotellerne, der er familievenlige. Hvis man nu har børn, så er det godt at vide, at der også er noget for børnene på eller omkring hotellet.

Jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi Spies og se deres lækre rejser til Dubai(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar