tirsdag den 31. januar 2017

Ferie i påsken


Inden vi får set os om, så er det påske. Tiden går stærkt for tiden.
I morgen er det allerede onsdag. Jeg synes lige, at det har været søndag.

Nå, men lige pludselig så står påsken for døren. Mange vælger at tage ud at rejse i påsken.
Hos Spies har de mange rejser i påsken

Vejret er forhåbentlig snart begyndt at blive lidt bedre, når vi når dertil, men det kan stadigvæk godt være koldt i Danmark på det tidspunkt. Derfor vælger mange at tage på ferie ned til et varmt land.

Hos Spies har de et stort udvalg af lækre hoteller i påsken. Når jeg ser på billederne, så får jeg helt lyst til at tage af sted. Det ser så lækkert ud med det blå vand og de lækre hoteller.

Jeg kunne godt bruge en uge nede i varmen og ligge ved en pool og læse en god bog. Men hvis jeg skulle til et varmt land, så ville jeg tage af sted her i foråret eller til efteråret, hvor varmen ikke er på det højeste i udlandet. Jeg kan ikke klare varmen særlig godt nemlig.

Spies har et stort udvalg af rejser, og det er ikke kun i påskeferien, at de har så stort et udvalg. Det har de hele året rundt. De har flere forskellige slags rejser, så hvis du ikke er til en ferie på et hotel med en pool, så er der også andre muligheder såsom storbyferie eller et krydstogt.

Hvis du har overvejet at tage til udlandet til påske, så kan jeg anbefale dig at kigge forbi Spies' hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar