onsdag den 21. december 2016

Vores fine juletræ


Jeg har i flere år gerne ville have et juletræ, men der var ikke plads til et i vores gamle lejlighed. Men det er der heldigvis plads til her i vores nye hus.

Så vi har fået vores første juletræ sammen. Jeg synes, at det er så fint. Jeg vil derfor vise jer lidt billeder af juletræet og noget af julepyntet.



Jeg synes ikke, at juletræet kommer til sin ret på billedet. Måske er det, fordi jeg tog det om dagen i dagslys. Men det ser altså meget hyggeligere ud i virkeligheden. Specielt om aftenen med de fine lys tændt.









Jeg er så glad for vores juletræ. Nu har jeg endelig fået et efter, at jeg har talt om det i så mange år.

Jeg elsker, når de farvede lys på træet er tændt om aftenen. Det er så hyggeligt.

Jeg har endelig fået mine Klarborg Nisserikker på juletræet. Førhen kunne jeg jo ikke sætte dem på et juletræ, så der pyntede jeg bare med dem rundt omkring i lejligheden, men nu kan de endelig hænge på juletræet.

Har I et juletræ ved jer(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar