onsdag den 7. december 2016

Te med Mumitroldene


Som nogen af jer ved, så er jeg helt pjattet med Mumitroldene.

Jeg samler blandt andet på Mumi krus og på postkort med Mumi.

Der findes desværre ikke så mange ting med Mumitroldene såsom blyanter og postkort med Mumitroldene her i Danmark, så derfor køber jeg mange af mine ting hos Moomin Shop
De har blandt andet nogen Mumi krus, som man ikke kan købe i Danmark.
Men det er en webshop i Finland.

Jeg har købt derinde flere gange, og det samme har min søster, og Casper har også købt noget til mig derinde før.

Der er næsten lige udkommet noget nyt te med Mumitroldene, og det har jeg købt.





Jeg synes, at de er så søde. Og så dufter de utrolig godt.
Der er 6 af hver slags te.

Men jeg kan i hvert fald anbefale jer den hjemmeside.

Det er også der, at jeg plejer at købe min julekalender med Mumitroldene(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar