torsdag den 8. december 2016

Så blev der pakket gaver ind


Jeg elsker virkelig at pakke gaver ind. Jeg elsker at gøre noget ud af gaverne.
Det kan fx være at sætte et lille træhjerte på eller sørge for, at bånd og papir passer sammen.

Jeg har altid gået meget op i det med at pakke gaver ind. Jeg tror, at det kommer af, at min mor altid har gået op i at pakke gaver fint ind og med at sætte små fine vedhæng på pakkerne.

Men jeg elsker også at få pakket gaver ind i butikkerne, fordi de har ofte sådan noget flot gavepapir, og når jeg ser, at de gør lidt ekstra ud af det med fx at putte et lille vedhæng på, så kommer følelsesregistret da først helt op at køre. Engang der havde en butik puttet et sødt vedhæng på, at da jeg kom hjem, der pillede jeg vedhænget af, så jeg selv kunne få det. Ja, det er egentlig kun Casper, der ved det. Men når jeg ser gavepapir, gavebånd, til-og fra mærker og små vedhæng, så kribler det i mine fingre. Jeg får virkelig lyst til at købe det hele.

Hvert år til jul må jeg sætte en begrænsning for, hvor meget gavepapir osv. at jeg må købe, fordi ellers så har jeg svært ved at begrænse mig.

www.dpdanmark.com er en skøn hjemmeside, der sælger gavepapir, gavebånd, til- og fra mærker og vedhæng samt meget andet. Det sælger kun til butikker. (Som jeg både synes er godt og skidt. Skidt, da jeg er vild med mange af deres ting. Godt, da jeg så ikke kan bruge alt for mange penge.)
De har virkelig bare det skønneste udvalg. Og hvis jeg havde min egen butik eller webshop, så ville jeg med glæde købe gavepapir osv. derfra. Jeg ville elske at pakke gaver ind til kunderne. Specielt her op til jul.
De har som sagt et stort udvalg af gavepapir
De har både gavepapir, som kan bruges hele året, og så har de julegavepapir.

I går pakkede jeg og Casper gaver ind. Jeg vil vise jer nogen af billederne, da nogen af jer måske kan få lidt inspiration til jeres gaveindpakning.



















Da Simba opdagede, at jeg havde gaverne fremme for at tage billeder af dem, så gik han straks hen for at bide i noget gavebånd. Han er dog udmærket klar over, at det må han ikke. Men det fristede ham bare lidt for meget, det gavebånd.





Det var lige en masse billeder af nogen af de gaver, som vi fik pakket ind i går.

Det var så hyggeligt at sidde og pakke gaver ind sammen med Casper i går aftes. Vi sad og hørte julemusik, mens vi gav hinanden gode ideer til, hvordan man kunne pakke gaverne ind.

Men jeg er skam slet ikke færdig endnu med at pakke gaver ind. Jeg venter nemlig et par gaver med posten.

Elsker I også at pakke gaver ind(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar