onsdag den 28. december 2016

På ferie i Danmark


Efter mit indlæg i går, hvor jeg skrev om at holde ferie i Danmark i sommerhuse, så har jeg tænkt over de ferier i Danmark, som jeg har været på.

Jeg har været meget på ferie ved Vesterhavet. Jeg elsker virkelig Vesterhavet.
For et par år siden var jeg og Casper i sommerhus ved Vesterhavet. Det var sjovt at være "tilbage" ved Vesterhavet efter så mange år. Vi besøgte nogen af de steder, som vi også besøgte, da jeg var barn. Det var sjovt at se det igen.

Jeg og Casper har også været på ferie i Nordjylland, hvor vi tog et smut til Skagen. Skagen er en dejlig by.

Jeg har også før været på Bornholm. Det kunne jeg godt tænke mig at prøve igen. Casper har ikke været på Bornholm før, så det er noget, som vi begge to gerne vil.

Når jeg som barn var på ferie ved Vesterhavet, så besøgte vi tit Bork Havn. Jeg har aldrig været på ferie i Bork Havn, men jeg har været der rigtig mange gange. Jeg kan huske, at jeg syntes, at der var så mange gode butikker. Specielt en butik husker jeg. Der kunne man nemlig købe papir med Diddl. Og det gik jeg og min tvillingsøster, Kamilla meget op i dengang.

Jeg har faktisk ikke været på ferie på Sjælland før. Men jeg har været både i Jylland og på Fyn samt nogen andre øer. Men faktisk aldrig Sjælland.

Hos Danland tilbyder de ferier i Danmark
De har både i Jylland, på Fyn, Sjælland, Fanø, Bornholm og Rømø og mange andre steder.

De har blandt andet også ved Vesterhavet. Vesterhavet kan jeg virkelig anbefale. Der er så smuk en natur(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar