onsdag den 28. december 2016

Mine julegaver


Nu vil jeg vise jer, hvad jeg har været så heldig at få i julegave i år.
Jeg elsker selv at se, hvad andre har fået i julegave. Specielt har jeg fulgt med på Instagram, hvor der er mange, der viser deres julegaver frem. Jeg er virkelig glad og taknemmelig for alle de gaver, som jeg har fået. På en eller anden måde der har jeg hvert år svært ved at vise her på bloggen, hvad jeg har fået i julegave, da jeg netop godt ved, at der er nogen i Danmark, der ikke får nogen eller så mange julegaver. Og jeg vil ikke virke som en, der blærer mig.
Men nu er det ikke kun julegaver, som jeg viser frem her på bloggen. Jeg plejer også at vise jer, hvad jeg har fået i fødselsdagsgave, og hvis jeg køber eller får noget nyt i løbet af året, så kommer det også ind her på bloggen.

Så det er bestemt ikke for at blære mig. Jeg har bare altid vist mine julegaver frem på bloggen. Og det samme med fødselsdagsgaver.

Men her er, hvad jeg fik i julegave.



Julekugler med Hoptimister, Klarborg Nisserikker 2012, to figurer fra Medusa, en Klarborg Nisse og et lille juleophæng fra Medusa.



Alt på dette billede er med Mumitroldene. Men jeg fik to postkort, en blyant, sådan en til at tage et stykke kage med, som jeg ikke kan huske, hvad hedder, en stage til fyrfadslys, bolsjer, klistermærker, servietter og en magnet.



Bogen Sød Tøs, som er en form for venindebog, bogen Claras Krig, Pretty Little Liars sæson 6 og The Good Wife sæson 7.



Disney dukke med Ariel, juleophæng med Bambi og tre glas med Mumitroldene.



To gaveposer fra London, body wash, ansigtsmaske, en hårshampoo og balsam. Og så er der også sådan et lille vedhæng fra George Jensen, som var på en af mine gaver.



To par sneakers fra Anna Field.

Og så fik jeg og Casper fire små skåle, som man kan putte nødder eller andre snacks i, og så fik jeg også penge og et juleophæng med et hjerte fra Abildgård.

Jeg er så glad for alle mine gaver.
Jeg har fået sat mine gaver på plads. Og flere af gaverne er jeg allerede i gang med at bruge som fx de lyseblå sneakers og The Good Wife.

Hvad har I fået i julegave(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Glædelig bag jul til jer to og alle babyerne:-)

    Sikke dejlige gaver og lige alt det du holder af.

    I ønskes en god nytårsaften og alt det bedste til jer2 i 2017:-)

    Knus fra Maria og Tina og alle vores dyr.

    Obs se bloggen "En verden af kunst" og bloggen "Giveaways i Danmark" der er giveaway med hundefoder og hundegodbidder:-)

    SvarSlet