fredag den 2. december 2016

Lækker Mirlo hundeseng fra Smartdog.dk


Fox har været så heldig at få en Mirlo hundeseng
Hundesengen har Fox fået af Smartdog.dk

Fox har i et par ikke haft en hundeseng, men han har haft et tæppe/måtte, som han har brugt meget.
Vi skiftede dengang hundesengen ud med tæppet/måtten, fordi han ikke gad og bruge den.
Så jeg var meget spændt på at se, om han gad bruge denne hundeseng.
Jeg bestilte med vilje hundesengen i den mindste størrelse, fordi Fox plejer ikke at ville ligge i en hundeseng, hvor der er meget plads.

Men Simba fik også en ny "seng". Fox' hundeseng kom i en papkasse, og den havde jeg sat på gulvet, mens jeg viste Fox hans nye hundeseng. Og så lagde Simba sig op i papkassen, og der lå han i flere timer. Så det var ikke kun Fox, der blev glad for sin nye seng. Simba var også utrolig glad for sin, hehe.

Men Fox, han skulle lige se sengen an, men så lagde jeg nogen godbidder derop, og så var der ingen problemer. Han er vild med den. Jeg tror, at han godt kan lide, at der ikke er så meget plads.



Fox, der ligger og sover i sin nye hundeseng. Og der er altså rigelig med plads til, at han kan ligge der, men han ligger altid helt over mod kanten, så det ligner, at han er ved at falde ud.







Normalt så plejer Fox at have sin lille nissehue-bamse liggende ved siden af sig på sit tæppe/måtte, men han tog det straks med over i sin nye hundeseng, og så ligger han og sover med den oppe i kurven. Det er så sødt.

Men nu er det ikke kun Fox, der er vild med den nye hundeseng.



Simba er nemlig også utrolig glad for, at Fox har fået en ny hundeseng.

Efter at vi smed Simbas "nye seng" ud, altså papkassen, så fik Simba pludselig øjnene op for hundesengen.
Men Fox og Simba enes faktisk utrolig godt om at dele den.

Simba ligger meget i den om dagen, hvor Fox ligger meget i den om aftenen.

Billederne er taget om dagen, men Fox bruger den også om dagen. Men som regel er det om aftenen, at han bruger den. Men jeg ventede med at tage billeder til, at Fox lå i den om dagen, da dem jeg tog en aften, de blev desværre alt for mørke.

Så sengen kan også bruges til katte. Så hvis man har kat, så kan jeg også anbefale denne hundeseng.

Hvis jeg skal sætte et minus ved denne hundeseng, så er det, at den tager utrolig meget hår til sig. Altså der er kommet en del hår på den allerede. Men nu har Fox og Simba brugt den rigtig meget, og de fælder begge to utrolig meget.
Men sådan nogen hundesenge af stof, de har det jo ofte med at tage hundehår til sig.

Men til gengæld så kommer hårene meget hurtigt og let af, når jeg bruger vores hårfjerner
som vi også har fået fra Smartdog.dk
Den bruger vi rigtig meget herhjemme. Specielt på vores sofa, som virkelig er en hår-magnet.
Den er så let at bruge. Og den fjerner også alle hårene på hundesengen.
Tænk, at noget til 39kr. kan virke så godt. Den fjerner selv hårene bedre end vores støvsuger gør.
Og nu har vi en rigtig god støvsuger. Men lige her der er det hårfjerneren, der fungerer bedst.

Nå, men udover at hundesengen tager en del hår til sig (som man nemt kan fjerne med hårfjerneren), så kan Fox (og Simba) klart anbefale denne lækre hundeseng.
Den bliver brugt hver dag og flere gange om dagen. Så den er virkelig et hit herhjemme.

Nu er vi jo trådt ind i december, og mange er allerede i gang med at købe julegaver. Herhjemme får babyerne også julegaver. Hvis jeres babyer også får julegaver, og I mangler at købe gaverne til dem, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi Smartdogs juleside hvor de har alle mulige lækre ting til hunde. De har fx julegodbidder og julelegetøj osv.

Hvis I ligesom mig elsker gode tilbud og lækre konkurrencer, så kan jeg anbefale jer at kigge forbi Smartdogs Facebook

I må alle have en rigtig glædelig 2. december(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar