tirsdag den 20. december 2016

Jul i Tivoli


I lørdags besøgte vi min tvillingsøster, Kamilla og hendes kæreste. Fox var så glad for at se sin kusine Fifi-Gøjen. Hun hedder Fifi, men jeg kalder hende ofte Fifi-Gøjen.

Men vi var i Tivoli. Hvor var der bare smukt pyntet op. Jeg elsker, at der er så fint pyntet op og alle de juleboder, der er. Vi var i Tivoli med dem for 3 år siden, og der havde de også pyntet op til jul, men dengang havde vi desværre ikke så meget tid derinde, men det havde vi heldigvis denne gang. Vi fik spist lækre spanskrør. De smager bare så godt. Og de smager slet ikke som dem på kræmmermarkeder. Dem på kræmmermarkedet i Middelfart, de er slet ikke ligesom dem i Tivoli. Dem i Tivoli er det, som jeg befinder med rigtige spanskrør.







Kamilla var så heldig at vinde sådan en kæmpe æske med 20 Daim, hvor det var 3-paks daim.





Det var så hyggeligt derinde. Der var bare rigtig mange mennesker.

Før Tivoli var vi inde og spise på Jensens Bøfhus.

Det var så hyggeligt at være ude at spise med dem og bagefter i Tivoli.

Vi fik også byttet julegaver. Og så fik jeg forskelligt papir, som man skrive breve på og klistermærker med hjem. Plus jeg fik lånt nogen bøger af hende.

Har I før været i Tivoli op til jul(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar