lørdag den 31. december 2016

Jeg savner London


Jeg savner virkelig at være på ferie London
London er sådan en dejlig by. Og så er jeg bare vild med, at englændere er så venlige.
Jeg har virkelig aldrig mødt så venlige mennesker.
Men jeg tænker tit på, at jeg savner London.

Jeg vil så gerne besøge London igen. Jeg skulle helt klart ind i Mumi butikken igen. Og jeg skulle også i Primark. Og bare gå og kigge på butikker på Oxford Street og sidde og nyde en kop varm kakao på en af de hyggelige cafeer.
Jeg og Casper var inde på en utrolig hyggelig cafe. Vi havde gået rundt det meste af dagen, så det var rart endelig at kunne sidde lidt ned. Og jeg sad virkelig bare og nødt øjeblikket, mens jeg sad og lyttede til de andre, der var på cafeen snakkede.

Der er mange ting, som jeg gerne vil se og opleve igen i London.



Jeg tænker tit tilbage på den ferie og på hvor meget, at jeg gerne vil tilbage til London.
Der er så mange ting, som vi ikke nåede at få set, som jeg gerne vil se.

Inde på Spies.dk har de sådan nogen pakker, hvor der både er fly og hotel med i for prisen. Der har de nogen gode pakker. Det synes jeg i hvert fald.
Man kan også se en liste med hoteller, der er i London. Man kan så se hvor langt, der er til metroen, og om der fx er internet på hotellet osv.

Så hvis man skal til London, så synes jeg klart, at man skal kigge forbi Spies for at tjekke deres rejser ud.

Har I før været i London(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar