torsdag den 29. december 2016

Gode/dårlige ting i 2016


Jeg plejer at lave et indlæg hvert år efter jul med gode og dårlige ting, der er sket i løbet af året.
Eller sidste år fik jeg faktisk ikke lavet et, fordi jeg var så stresset på grund af skolen.

Jeg vil starte med de dårlige ting, og så slutter jeg af med de gode.

Dårlige ting:

  • Jeg har været virkelig stresset i løbet af året, og det har haft påvirket mine tvangstanker og tvangshandlinger.
  • En af de killinger som min mors kat fødte døde desværre.
  • Efter at vi er flyttet, der har jeg mistet den ugentlige kontakt med andre unge mennesker. Jeg mødte nemlig tit lige nogen, som jeg kendte, når jeg var ude med Fox. Jeg ses selvfølgelig stadigvæk med min venner, men der hvor man lige støder på hinanden og står og snakker i 10 minutter ca, det har jeg mistet.
  • I starten af året gik det ikke særlig godt med bloggen, da jeg ikke var så aktiv, fordi jeg var så stresset på grund af skolen.
  • Jeg har taget på.
  • Min mors kat er forsvundet.
  • En i Caspers familie døde desværre.

Gode ting:

  • Jeg og Casper har kommet sammen i 6,5 år.
  • Fox har været med i Lillemand sæson 2.
  • Jeg har mødt flere kendte. Blandt andet Linda P og Trine Dyrholm.
  • Jeg har været statist i to serier.
  • Jeg og Casper har kommet sammen i 7 år.
  • Jeg og Casper har haft nogen gode oplevelser som fx, da vi var på ferie.
  • Vi er flyttet i hus.
  • Jeg er stoppet med skolen, hvor jeg nu arbejder som freelance tekstforfatter og tjener lidt penge her igennem bloggen.
  • I starten af året der var jeg med i Ekstra Bladets fysiske avis om min OCD.

Det er bare nogen af de dårlige og gode ting, der er sket i år.

Jeg har lige siddet og læst den for 2014. Det er lidt sjovt at sidde og kigge tilbage på med, hvad der var sket i løbet af det år.

Hvilke gode og dårlige ting er der sket i løbet af året ved jer(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar