fredag den 30. december 2016

Gode oplevelser i år


I dette indlæg vil jeg lave en lille liste over nogen af de gode ting, som jeg har oplevet i løbet af året.
De ting jeg skriver på listen, det er ting, som jeg har været ude og opleve eller at se som fx et museum eller et foredrag osv.

Gode oplevelser:

  • Været inde og se Uffe Holms nye show sammen med Casper.
  • Været på Ghostwalking på Harritslevgård sammen med min mor.
  • Været i Belgien.
  • Været i Frankrig.
  • Set Triumfbuen i Paris.
  • Set Eiffeltårnet i Paris.
  • Været i Disneyland Paris.
  • Fodret tapirer i Odense Zoo sammen med Casper.
  • Fodret kameler i Giveskud Zoo sammen med Casper.
  • Været til foredrag med Pernille Højmark sammen med min mor.
  • Været i Tivoli op til jul.

Det er bare nogen af de gode oplevelser, som jeg har haft i løbet af året.
Jeg har også haft andre gode oplevelser, men jeg valgte kun at lave en liste med nogen af dem.

Har I været ude og opleve noget godt i løbet af året(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar