tirsdag den 6. december 2016

En julekalender som jeg følger med i


Normalt ser jeg aldrig julekalendere, når de bliver sendt til december.
Jeg glemmer det altid, men i år har vi ikke TV-kanaler, men vi bruger tilgengæld TV2Play.
Og der er vi begyndt at følge med i Andersens Julehemmelighed.
Så kan vi se det på det tidspunkt, som det passer os. Og det kan jeg godt lide.

Jeg har altid været vild med den julekalender, så da jeg opdagede, at den var inde på TV2Play, så jeg så jeg de første par afsnit, og nu følger vi så med i den.



Jeg synes, at den er så sjov. Skuespillerne spiller deres roller så godt.
Og jeg er så vild med Putte.

Hun er så sjov. Specielt der hvor hun er blevet forelsket i Gas & Vandmesteren.
Der synes hun selv, at Elvis ligner ham.
Eller da hun tænder for radioen, og der er julemusik, så slukker faren for den.
Der siger hun "Ej, det lød fuldstændig ligesom Gas & Vandmesteren. Jeg vil høre Gas & Vandmesteren synge."
Der siger faren " Jamen, jeg kan da synge for dig, Putte." Og så går hun og smækker med døren.

Hvis I ikke har set den, så kan jeg virkelig anbefale jer at se den.
Den er så sjov og så spændende.

Følger I med i Andersens Julehemmelighed(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar