torsdag den 29. december 2016

En hjemmeside, som jeg godt kan lide


En hjemmeside, som jeg har skrevet om før, og som jeg godt kan lide, det er Lyreco.
De sælger kontorartikler til firmaer.

Jeg har jo ikke en virksomhed, men jeg er til gengæld pjattet med som blyanter, kuglepenne, post-it, kuverter og notesbøger osv. Nu sælger de kun til virksomheder, men derfor kan jeg godt lide hjemmesiden.

De har blandt andet et stort udvalg af blyanter
De har fx træblyanter og stiftblyanter.
De har også blyanter i forskellige farver, og nogen har et viskelæder i toppen.
De har også de trekantede blyanter, som ligger rigtig godt i hånden. De er specielt gode til, hvis man skal skrive meget med en blyant.

Udover blyanter så har de også farveblyanter. Det kan fx være, at man er en skole eller en SFO, hvor man skal have nye farveblyanter. Her har de også et stort udvalg.

Jeg kan personligt godt lide blyanter, der har en lidt sjov farve, eller som ser lidt anderledes ud fremfor en almindelig blyanter. Og det samme har jeg med kuglepenne.

Hvis I er en virksomhed, der mangler kontorartikler, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar